środa, 23 stycznia 2013

Tylko na chwilkę...

Boziu jak dawno mnie tu nie było, czas tak leci, że ledwo człowiek się obejrzy a już koniec tygodnia.
Święta spędziłam w swoich rodzinnych stronach, gdzie mój synek obchodził swój roczek :) oczywiście były prezenty, torcik ale przede wszystkim na co czekaliśmy, obcinanie włosów !!! bo mój skarb wyglądał już jak strach na wróble hihihi musieliśmy się trochę nakombinować żeby pozwolił sobie je obciąć ale jakoś nam się udało i chłopak od tej pory wygląda jak prawdziwy dżentelmen :)






Styczeń zaczął się nam bardzo pracowicie i tak jest do teraz, nawet nie mam specjalnie czasu żeby zrobić coś dla siebie, choć ostatnio staram się codziennie poświęcić chwilę żeby dokończyć obrus na szydełku który zaczęłam jeszcze jesienią....


Tutaj serwetki które zrobiłam już jakiś czas temu, sztuk 3, kolor ecru, średnica 15 cm.
 Szukają nowego właściciela :)






Pozdrawiam i życzę Wszystkim miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i pytania :)