środa, 29 maja 2013

Czas na relaks...

Jutro pewnie większość z Was ma dzień wolny od pracy....czas na mały relaks i trochę leniuchowania. 

Marzy mi się jeden taki dzień...żebym nie musiała rano wstawać bo synek i psy domagają się swojego, by móc cały dzień poczytać w ciszy książkę, posłuchać ulubionej muzyki, popatrzeć w niebo...by jedyną rzeczą która przykuwałaby moją uwagą był widok na góry z tarasu mojego wymarzonego domu...by być tylko ten jeden dzień dla siebie.... Kocham mojego synka i psiaki , ale bycie mama i opiekunką przez 24h 7 dni w tygodniu , bez niczyjej pomocy, bywa czasami ciężkie....a wystarczyłby tylko hamak i góry !







... by móc przespać noc pod gwiazdami...





Marzy mi się jeden taki dzień...


To już trochę ekstremalne doznanie ... ale jak ktoś lubi :)


Pozdrawiam D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i pytania :)