czwartek, 4 lipca 2013

Coś dla małych i tych dużych...

U mnie dzisiaj piękna pogoda, lubię ciepło i dni pełne słońca ale ta pogoda to całkowicie zwariowała !!! Jeszcze tydzień temu mieliśmy 12 C a dzisiaj już 31 C ..... nie to że to narzekam ale komuś u góry chyba się trochę nudzi :) 

Ostatnie dni minęły mi bardzo aktywnie,  przyjechała do mnie Mamuśka....zazwyczaj jak jest u mnie to przywozi brzydką pogodę...ale tym razem nie było aż tak źle :) więc trochę pospacerowałyśmy, pozwiedzałyśmy Jurę , no i zaliczyłyśmy basen ....wypoczynek aktywny ale dodający energii i sił do pracy. Cztery dni szybko minęły i znów zostaliśmy z Kubusiem sami....no nie tacy sami, bo jeszcze 3 ogony są z nami. 

Aaaaaa !!!!! wydarzyło się coś jeszcze....zmieniłam kolor włosów !!! generalnie uwielbiam wszelkie zmiany włosowe i nie są mi straszne ostre cięcia...tym razem padło na kolor, z czarnego zrobiłam się ruda marchewe :) jak tylko będę miała jakieś zdjęcie to oczywiście pokaże się Wam.

Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje kolejne wytwory....

Bransoletka dla małej dziewczynki ...która jest w każdej z nas :) , wykonana na szydełku, wiązana.









....kolejna bransoletka wykonana ze sznurka bawełnianego z drewnianym serduszkiem, naturalna i minimalistyczna.










Dziękuje Wam bardzo za pozostawione komentarze, bardzo miło mi że zaglądacie w mojej skromne progi.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i pytania :)