poniedziałek, 9 września 2013

Komplet szydełkowy

Weekend minął mi bardzo przyjemnie i aktywnie....miało być grzybobranie a wyszło krzaczenie w mokradłach hihih bo mój brat miał wizje, że w lasach koło jego domu będą grzyby, na samą myśl o tym śmiać mi się chce...złaziliśmy się jak wariaty a wynik był -  psy zadowolone ze spaceru i kąpieli w błocie , ani jednego grzyba w wiaderku i zgubiony-odnaleziony mój telefon :)

W niedziele pojechaliśmy do Barzkowic na Targi Rolne, gdzie oprócz tysiąca wystawców, odbyły się zawody jeździeckie w których startowała moja bratanica....fotorelacja będzie innym razem bo osobiście nie robiłam zdjęć więc muszę się doprosić brata i taty.

Dzisiaj będzie na szybko, chciałam Wam pokazać nad czym ostatnio pracowałam, a mianowicie komplet 10 podkładek plus bieżnik, całość wykonana z nici bawełnianych w kolorze ecru. 
Trochę czasu zajęło mi wykonanie tego kompletu, ale jak wiecie w międzyczasie miałam przeprowadzkę i dużo spraw z tym związanych....no ale zestaw ukończony i w dniu dzisiejszym poleciał do swojej nowej właścicielki, mam nadzieję że i jej się spodoba i będzie z niego zadowolona tak jak ja :)
















 Wasz weekend był równie udany ? ... mam nadzieję że tak, bo pogoda była doskonała do aktywnego odpoczynku.
Życzę Wam udanego całego tygodnia....i do następnego, szybkiego napisania....pracuję nad nowym pomysłem więc postaram się go Wam szybko pokazać.

6 komentarzy:

  1. Dla mnie miodzio, suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracy włożyłaś dużo, ale efekt końcowy udany....Bardzo lubię szydełko w roli głównej na stole...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz....fakt pracy trochę było ale najważniejsze że wyszło jak zaplanowałam :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. łał!!!

    piękny komplet,mnie niestety szydełko nie lubi a szkoda bo uwielbiam wszelakie dziergane sprawki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja też dopiero jakieś 2 lata temu odkryłam te możliwości u mnie, może do Ciebie jeszcze przyjdzie ta zdolność :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i pytania :)