piątek, 7 grudnia 2012

Wianki Bożonarodzeniowe....

Na wszystkich blogach widać już, że święta zbliżają się wielkimi krokami, ciepłe płomienie świec ogrzewają wnętrza, a świąteczna czerwień wkrada się we wszystkie aranżacje. Uwielbiam ten okres w roku, dom wypełnia taki magiczny nastrój, na zewnątrz mroźno a mimo to jakoś wyjątkowo ciepło...tu Mikołaj, tam czerwone serduszka, bombki, błyskające lampki....cudownie :)


U mnie jeszcze mało tych akcentów świątecznych, bo cały wolny czas którego nie mam zbyt wiele poświęciłam na przygotowanie kilku wianków i szydełkowych gwiazdeczek. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym sobie nic przy tym nie zrobiła .... wynik prac ręcznych na dzień wczorajszy to poparzone trzy palce i jeden rozcięty. Mam nakaz wołania mojego K. do tzw. prac specjalnych by uchronić swoje paluszki hihih :)



Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale robiłam je w ostatniej chwili.


 

W tym tygodniu czeka mnie znów trochę pracy, choć taka praca to nie praca :) Bo jak się robi to co się lubi to aż chce się wstawać z łóżka i dzień taki piękniejszy.






Uciekam lulu, bo jutro rano trzeba wstać i na trening z psiakami jechać :) Za oknem piękna , biała zima to aż się prosi żeby porobić zimowe zdjęcia , a że moje zwierza są typowo zimowe to obowiązkowo muszą zostać uwiecznione na tle tej cudownej aury :)
Jak tylko będę miała wolną chwilkę to pokażę Wam psy pracujące ....a teraz uciekam , milej nocki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i pytania :)