sobota, 20 kwietnia 2013

Marzenia.... C.D.

Trochę czasu już minęło kiedy pisałam o swoich marzeniach, co nie znaczy że o nich zapomniałam. One są ciągle w mojej głowie, cały czas przed oczami przewijają mi się obrazy moich pragnień.


Dzisiaj przyszedł czas na sypialnie... w beli i pastelach, taka wiejska, lekka, romantyczna....oczywiście na poddaszu z przepięknym widokiem na góry :)  minimalistyczna, bez zbędnych mebli, przestronna...po prostu Moja :)


Czyż te sypialnie nie są piękne ? od samego patrzenia człowiek ma ochotę położyć się i nic nie robić, tylko leżeć i napawać się śpiewem ptaków :)



A do tego wszystkiego przepiękna pościel z Pip Studio :) aaaaa chcę taką !!!!! może ktoś ma ochotę mi taką sprezentować ? :)




Wy też macie jakieś marzenia ? a może boicie się o nich mówić bo co ludzie powiedzą, albo wstydzicie się ...uważam że to bardzo ważne mieć swoje marzenia i mówić o nich, bo nigdy nie wiemy z której strony przyjdzie do nas możliwość realizacji tych marzeń :) 


Dlatego jak macie ochotę podzielić się swoimi marzeniami to bardzo chętnie opublikuje je u siebie, oczywiście anonimowo :)


Możemy wspólni stworzyć "Tablice Marzeń" , może dzięki niej spełni się czyjeś marzenie :)

Kto chętny proszę pisać na
corofini@wp.pl



Pozdrawiam i życzę Wam miłego weekendu :)



2 komentarze:

  1. Jakoś dziwnie zbieżne są moje marzenia ;)... Kupię Ci taką pościel Kochanie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i pytania :)