piątek, 12 kwietnia 2013

Szydełko + koraliki...

W zawiązku z nastała wreszcie wiosną, we mnie też wstąpiły nowe siły i chęci działania :). Ostatnio znów wróciłam do szydełka i lnianych nici tylko zabrakło mi do tego trochę koloru, a że człowiek uczy się całe życia a ja uwielbiam poznawać nowe techniki....zawsze też fascynowała mnie kultura Indian wiec po linii prostej trafiłam na koraliki i haft koralikowy :) stawiam pierwsze kroki ale bardzo mi się spodobała ta technika więc pewnie jeszcze trochę w niej posiedzę :)



....w ten sposób powstała w moich ulubionych kolorach bransoletka :)




Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę ciepłego weekendu :)

Ps. komentarze mile widziane, jestem bardzo ciekawa waszych opinii..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i pytania :)