czwartek, 3 października 2013

Getry

Z dnia na dzień robi się coraz zimniej, mimo że słoneczko świeci i stara się nas rozgrzać to i tak już czuć coraz niższą temperaturę, dlatego też zainspirowana zdjęciem znaleziony w necie postanowiłam zrobić sobie getry :)
 Generalnie uwielbiam wszelkiego rodzaju swetry, szale, getry itd wszystko co jest zrobione z ciepłej i mięsistej wełny :) tym razem też tak jest bo mam doskonałą islandzką wełne owczą ! ma już ona swoje lata, bo przywiózł ją mój tata z Islandii kiedy jeszcze byłam w podstawówce...więc już będzie troooooochę lat :) Ilość i kolor wełny była nawet dobrana pod konkretny wzór swetra (oczywiście tradycyjne skandynawskie wzornictwo) z którego mój tata cieszył się do momentu aż nie wyprał go sobie zbyt wysokiej temp. hihi Z tego co pamiętam to miały chyba powstać nawet dwa takie swetry dlatego też mamy tej wełny trochę więcej. Kilka lat temu starsza Pani zrobiła mi nawet z niej baaardzo duży sweter z kapturem ale już go nie noszę i chyba przyjdzie mi go spruć i przerobić na coś mniejszych rozmiarów.

Getry zrobiłam na szydełku, zapinane na guziki, przez co nie trzeba ich wciągać przez buty, co miałam w zwyczaju robić.












Zdjęcie które mnie zainspirowało....

pinterest.com

Wy lubicie takie wełniaste gadżety ? bo ja nie wyobrażam sobie bez nich zimy. Dzisiaj właśnie chodziłam po sklepach za jakimś grubym zapinanym na guziki swetrem, ale póki co nic ciekawego nie widziałam.
Dziękuje Wam za miłe komentarze pod ostatnim postem, są bardzo motywujące, aż chce się działać dalej.
 Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i przesyłam duuużo ciepła.

8 komentarzy:

  1. Ale fajniutkie :-))) Super Ci wyszły! Ja uwielbiam ciepłe swetry, szaliki, rękawiczki, ale na co dzień w zimie nie za bardzo mam okazję takie nosić, bo w pracy mam zawsze wysokie temperatury i zwyczajnie jest mi w tych ocieplaczach za gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. są zarąbiste ! :) ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie ocieplacze na chłodne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zima Cię nie zaskoczy....Pa.....Super....

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne getry, bardzo ładny komplet tworzą z butkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie je wykonałaś.Ze swetrem też sobie poradzisz!Po co kupować:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i pytania :)