wtorek, 29 kwietnia 2014

Spacer z moim Przystojniakiem :)

U nas od kilku dni piękna pogoda, aż żal w domu siedzieć.
 Kilka dni temu wybrałam się z moim Szkrabem na duuuugi spacer, bałam się czy Kubul przejdzie cała trasę więc profilaktycznie zabrałam ze sobą nosiło turystyczne....przydało się dwa razy :)
Byłam w ogromnym szoku, że chłopak prawie całą drogę przeszedł dzielnie na nóżkach.
Oczywiście zabraliśmy ze sobą nasze kudłate futro...



Przytulamy się do drzew...







Ciekawski nosek...




W otoczeniu zieloności stoi sobie takie czerwone drzewo...




Dziękuje Wam serdecznie za przemiłe komentarze pod ostatnim postem.
Motywujecie mnie do dalszego działania...
...Dziękuję 



4 komentarze:

  1. pieknie sobie spacerowaliscie♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę pogody, tej ciszy i widoków.
    Też bym chciała tak spedzać wolne chwile i ucieć od zgiełku miasta.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasze małe Wielkie Szczęście <3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i pytania :)