wtorek, 16 października 2012

Dary jesieni

W niedziele obudziła mnie piękna pogoda, słoneczko delikatnie zaglądało przez okno, psiaki jak tylko zobaczyły ze wstałam zleciały się żebym wypuściła je na dwór, bo moje psy północy to domowe śpiochy i jakbym choć spróbowała je zostawić na noc na zewnątrz to by mi spać nie dały , pewnie wysłuchałabym serenady Bandzioro i wtórującej mu Sprężyny .... ale o nich to następnym razem. 
Trochę się zdziwiłam jak wyglądnęłam przez okno, bo cały trawnik , tam gdzie nie dosięgło jeszcze słońce , był oszroniony....




Z czasem zrobiło się bardzo ciepło, a że takich dni to aż żal marnować, bo nie wiemy czy jutro nie rozleje się, postanowiłam zebrać cały swój inwentarz i pójść na spacer - pewnie zastanawiacie się ile to ja mam tego zwierza w domu , a no mam tych Czipsów (tak na nie mówimy). Spacerowo zrobiłam dwie tury bo jeszcze pcham wózek z moim Aniołkiem - Kubusiem, wiec brakuje mi rąk i muszę rozdzielać psiaki. Z tego też powodu nie mam żadnych zdjęć ze spaceru bo aparat to rzecz cenna i szkoda żeby coś mu się stało, a ten w moim telefonie nie jest pierwszych lotów, ale nie byłabym sobą gdybym nie zebrała ze sobą noża  i nie nazbierała różnych cudów natury, na co wkurza się czasami mój K. bo koszyk w wózku nie wygląda po tym najlepiej :) 



Zawsze staram się coś ze sobą przynieść z okolicznego lasu, bo zimą takie naturalne dary cudownie  przydają się do przystrojenia domu, stroików, wianków itp., dlatego też zachęcam Was do znoszenia do domu wszystkiego co Wam tylko w oko wpadnie....mi wpadły tym razem trawy , owocostany itp.




 Nie wiem jak Wam, ale mi się bardzo podoba taki jesienny bukiet, który może stać się ozdobą naszego tarasu, balkonu...do domu nie polecam bo trawy trochę się sypią a kto by chciał latać cały dzień z miotłą , jak można robić znacznie przyjemniejsze rzeczy....
Ja postanowiłam zrobić z tych cudeniek jesienny wianek na drzwi wejściowe, o czym napisze  kolejnym razem.


Choć dzisiaj u mnie pochmurna smutna pogoda, to życzę Wam słonecznego i  radosnego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i pytania :)