piątek, 19 października 2012

Wianek jesienny - krok po kroku

Tak jak obiecałam w poprzednim poście, dzisiaj pokaże Wam jak zrobić wianek z jesiennych zdobyczy o których pisałam tutaj .Pewnie większość z Was wie jak tego dokonać ale może znajdą się jakieś duszyczki którym pomogę i ułatwię prace.

Co będzie potrzebne:
1- drut do wykonania koła
2- drut florystyczny bądź jakiś inny ale bardzo cienki
3- nożyczki
4- dratwa ale oczywiście może to być drucik bądź coś innego czym zwiążemy rośliny w pęczki
5 - no i oczywiście rośliny którymi będziemy przystrajać druciane koło


Z drutu wykonujemy koło, ja użyłam tutaj dość miękkiego bo nie miałam innego w domu, ale oczywiście może być grubszy i mniej plastyczny, w tym przypadku użyjemy dość lekkiego materiału do wykonania wianka, ale gdyby ozdoby były cięższe to wianek po powieszeniu wygiąłby się nam w jajo :) kiedyś przytrafiło mi się coś takiego, dlatego pamiętajcie o tym.


Teraz przygotowujemy rośliny, powiązałam sobie je w małe pęki , wtedy łatwiej mocuje się je do koła. Generalnie używa się do tego drucika ale stwierdziłam że drucik to mi się przyda do innych rzeczy wiec rośliny związałam dratwą.




Kiedy już przygotowałyśmy sobie materiał , przystępujemy do robienia wianka. Bierzemy drucik florystyczny, pęczek roślin i mocujemy do koła oplatając drucikiem, tak robimy do przykrycia całego koła. Rośliny tak mocujemy by nie było widać drucika, jedne na drugie.



Na sam koniec, żeby  trawy tak bardzo się nie sypały potraktowałam cały wianek lakierem do włosów. ... 
  efekt oceńcie same :)





Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanego weekendu :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i pytania :)