poniedziałek, 21 lipca 2014

Czas na turkus...

Już dawno nic nie pokazywałam z moich bransoletkowych poczynań, ale to wcale nie znaczy że nic nie robię ! A wręcz przeciwnie, działam cały czas tylko gorzej wychodzi mi robienie później zdjęć tego co wykonałam :)
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić jedną z kolejnych bransoletek wykonaną na szydełku, z pięknymi turkusowymi koralikami i oczywiście w towarzystwie skórzanych frędzelków :)







Na kolejną sesję czekają już dwie bliźniacze bransoletki, tylko fotograf mało czasu ma dla mnie ;)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dobrego tygodnia :)


8 komentarzy:

  1. ..mmm....piękne kolorki..turkus nieodmiennie kojarzy mi się z przyjemnym letnim wypoczynkiem:)
    Masz superowe buty:)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, buciki udało mi się wylicytować na allegro :)

      Usuń
  2. Fajna :-). W moim ulubionym kolorze :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham niebieski pod każdą postacią, a Twoje bransoletki i inna biżuteria jest śliczna. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna :) rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i pytania :)